График и тематика заседаний ГМО

Графік і тематика засідань ММО вихователів ГПД 1,2 класів

№ п/п
Зміст роботи
Дата проведення
Відповідальний
Примітка

Організація навчально-виховного процесу роботи ГПД
серпень

Керівник ММО
Опінка М.А.


Опінка М.А.
Члени ММО
Опінка М.А.

Звіт





1
Аналіз роботи ММО за 2015-2016 н.р.
2
Ознайомлення з нормативними документами МОНУ,щодо роботи ГПД, з нормами оцінювання. Огляд методичної літератури.
3
Опрацювання листа МОН №1/9-503 від 18.07.2013 «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу  в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу»
4
Обговорення і затвердження плану роботи ММО на 2016-2017  н.р.
5
Анкетування вихователів ГПД.


Компетентнісний підхід до НВП
Дата проведення
Відповідальний
Примітка
1
Впровадження в навчально-виховний процес здоров`язберігаючих технологій згідно із завданнями інклюзивної освіти.
жовтень
Лєухіна М.Ф.,
ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ» №6
Анпілогова С.В., ЕНВК№1
Півоварова Р.В., ЕБГ«Гармонія»
Сафоненко Н.В., ЕНВК№5




2
Проблеми адаптації першокласників до навчання у школі.
3
Виховні технології та їх використання в організації суспільно-колективного  відпочинку  вільного часу у школі.
4
Прогулянка на свіжому повітрі як фактор здоров‘язберігаючих технологій у вихованні молодших школярів.


Діяльнісний підхід
Дата проведення
Відповідальний
Примітка
1
Діяльнісний  підхід  до навчання – запорука  пізнавальної  активності   школярів.
січень
Детинич Т.П., ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ» №9
Гуцуляк О.П., ЕЗОШ№2
Гордієнко О.І., ЕЗОШ№4

2
Формування життєво компетентнісної особистості в початковій школі. Модель випускника школи І ступеня.
3
Реалізація  принципів  компетентнісного  підходу  у  навчанні  та  вихованні  підростаючої  особистості .                   


Підсумки роботи ММО за рік
Дата проведення
Відповідальний
Примітка
1
Підведення підсумків роботи ММО за 2016 – 2017 н.р.
травень
Керівник ММО
Опінка М.А.
Члени ММО
Члени ММО
Звіт

Анкетування

2
Пропозиції щодо планування  на 2017 – 2018 навчальний рік
3
Круглий стіл «Обмін досвідом, здобутки та проблеми у  вихованні молодших школярів».

Комментариев нет:

Отправить комментарий